Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Niepoukładane życie

Niepoukładane życie

Bałagan w pokoju jak i w uczuciach. W pokoju nie chce mi się sprzątać jak i ułożyć "siebie". Ciągłe, przyspieszone bicie serca, rozkojarzenie. Raczej się nie zakochałam. Chyba... Sama nie wiem... Czy tak jak mi się wydaje jest to zwykłe zauroczenie w jednym chłopaku z naszej szkoły, czy może dziwna pustka po Maćku?
Na pewno jestem wkurzona. Pawłowi chyba było mało, bo chłopakom mówi, że nie byłam z Maćkiem. O tyle, to że chłopaki nie wierzą nie jest tak źle, bo dla mnie ważne jest to, że spędziłam z Maćkiem piękne chwile mimo, że była to szósta klasa, to idiotyzm Pawła, który od poczatku wakacji chyba wybrał sobie za jeden ze swoich celów upokarzanie mnie naprawdę jest dobijający. Co niektórzy twierdzili, że ja mu się podobałam, ale jakoś mi się w to nie chce wierzyć.
Do podabającego mi się chłopaka nie zrobię pierwszego ruchu. Staram się zachowywać w stosunku do niego naturalnie. Nie chcę się w nim zakochać, bo boję się tych relacji między chłopakiem, a dziewczyną. Nie dorosłam jeszcze do tego. Raczej niewiele osób mnie zrozumie...

Ktosia 14.03.2007 [Powrót] Komentuj



Gdzieś (chyba w pierwszm komentarzu pod tą notką) przeczytałam fajne stwierdzenie, że czasem przydałoby się zresetować serce. O tak.
Bałagan w pokoju, hm, na upartego może pozostać, powinnaś go posprzątać, bo się pogubisz wśród notatek i papierów, bałagan w sercu.. no cóż, w duszy też można się pogubić. I to chyba nawet gorsze, niż nie móc czegoś znaleźc w pokoju.
pozdrawiam.
by życie.. 25.03.2007
| brak www IP: 83.4.233.10

Siema fajny blog wpadnij do mnie :)
olusiaczek 23.03.2007
| brak www IP: 83.9.210.102

Witaj fajny bloczek...
trzymaj sie cieplutko
misia23 20.03.2007
| brak www IP: 213.101.242.144

Hejka od dłuższego czasu czytam twojego blogaska,wiesz bardzo jesteś podobna do mnie przynajmniej tak mi się wydaje.Mysle że bliżej się poznamy.Zapraszam Cie na mojego skromnego blogaska który też opisuje mnie i moje rozterki miłosne.Daj koma na bloga.please.
Justyna 20.03.2007
| brak www IP: 83.9.136.202

Hey.Może będziesz uważała że ten komentarz jest głupi.Ale bardzo podoba mi się twój blog, nie jest taki jak inne.. Piszesz z sensem i podziwiam Cię za to :) Super :) Pozdro.
Paulinka.. 18.03.2007
| brak www IP: 83.22.216.174

ale chyba nawet nie potrzebujesz zrozumienia ze strony innych. wazne ze ty wiesz jak jest. zreszta mysle ze na pewno sa osoby ktore by cie zrozumiały.
skoro sama wiesz, albo tak uwazasz ze nie dorosłas i boisz sie tych relacji, to poczekaj, nic tak nie pomaga jak czas... pozdrawiam
zelazna 18.03.2007
| brak www IP: 83.23.30.127

Ja tez balam sie zakochac... myslalam ze znowu bede tak strasznie cierpiec, ale zakochalam sie i wcale tego nie zaluje ;) jest cudownie, ale nie wiem co bym zrobila gdybym go teraz stracila... pozdro :*:*:*
Ewcia 18.03.2007
| brak www IP: 83.21.121.208

Blog został oceniony. Ocena nr 13.
oceny blogów. 17.03.2007
| brak www IP: 83.30.4.237

eee... tam Ewa. I tak cie koffam niezaleznie od tego co zrobisz :* i tego co dokogo czujesz
Izka 14.03.2007
| brak www IP: 89.79.68.186

Wiem, co czujesz... Gdyby dało się choć na chwilę wyłączyć lub zresetować serce...
saphira 14.03.2007
| brak www IP: 83.18.54.174











|Szablon wykonała Ktosia dla Szablonarium z wykorzystaniem grafiki ze strony deviantart.com|


Jesteś 39435 odwiedzającym

Dodaj do ulubionych
Ksiega Gości 3
Wpisz się


O mnie

Wiek: 15 lat - 3 klasa gimnazjum.
Miejsce urodzenia, zamieszkania itp.: Wrocław lub jak kto woli wROCK, czy też WrocLove (szczerze mówiąc najbardziej preferuję tą pierwszą wersję^^)
GG: 8175219

Archiwum
2009
Kwiecień
Styczeń
2008
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
2007
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń


Linki